FLORARIA FLORIS DECO

Site oficial :http://www.floris-deco.ro
Facebook https://www.facebook.com/FlorariaFlorisDeco/
Pentru decor floral deosebit nunti,botezuri,evenimente ne puteti lasa mail la floriady3@yahoo.com sau ne puteti suna de Luni -duminica orele 9:30 -20:30 tel: 0766717231



duminică, 8 decembrie 2013

ALTFEL DE CORONITE DE CRACIUN

Am revenit cu acest articol surprinsa de luna decembrie.
Mirosul bradului si globuletele asezate frumos in magazine imi reaminteste de frumusetea lucurilor simple facute cu mult drag impreuna cu persoane dragi.
Ma uit la scumpa mea nepoata de aproape 2 ani care exploreaza tot ce e in jurul ei. De la bucuria de a privi un glob de plastic care aluneca pe gresie, la curiozitatea de a deschide cadourile primite, ma face sa-mi amintesc ca odata am fost si eu un copil curios.
Vreau sa aduc in atentia voastra cateva modele de coronite care sa va bucure privirea de cate ori deschideti usa casei, sa simtiti mirosul parfumat al bradului natural sa iubiti sarbatorile si sa va bucurati de ele.







sursa: floral home decor si alte saituri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu