FLORARIA FLORIS DECO

Site oficial :http://www.floris-deco.ro
Facebook https://www.facebook.com/FlorariaFlorisDeco/
Pentru decor floral deosebit nunti,botezuri,evenimente ne puteti lasa mail la floriady3@yahoo.com sau ne puteti suna de Luni -duminica orele 9:30 -20:30 tel: 0766717231



vineri, 12 martie 2010

Model aranjamente florale "stilul semiluna"


Iată un semi-design semilună, cu o diferenţă. Este o forma tradiţională, dar folosind o abordare mai moderna. Eu am folosit un sfeşnic înalt de black metal, care are o farfurie mica de plastic cu spuma florala înregistrat la început.Pentru acest tip de design pentru a avea succes, materialul curbe de plante trebuie să fie utilizate pentru contur şi am folosit glycerined laurel frunze, care au fost cu fir pentru a forma o unitate curbata.Unele frunze individuale au fost, de asemenea, folosite. Frunziş folosit este Heuchera "Ciocolata Ruffles". Şase trandafiri au fost folosite pentru a aduce culoare la proiectare şi trei mere mici, sub forma punctul de contact.Doar în conformitate cu mere, am folosit un arc de var-Green Paper panglică.Pentru a obtine această culoare, am folosit banane verzi.Daca nu se conosc toate materialel nu este nici o problema le puteti acizitiona din afara tarii,ideea e daca va palce acest stil modern.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu